Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

PER UN DIFUNT


1864-10-30, El Museo Universal, El día de difuntos, Un cementerio de Madrid
(També serveix per intercedit per les ànimes del Purgatori)

   Jo crec que el meu Redemptor viu 
i que el darrer dia ressuscitaré de la terra; 
i jo mateix veuré Déu, Salvador meu.
   Sóc jo, jo mateix que l'he de veure, 
i els meus ulls el contemplaran.
jo mateix veuré Déu, Salvador meu.

Antífona
Senyor, feu que el vostre servent, que heu cridat d'aquest món, frueixi de la glòria amb els vostres sants.

Salm 120
Alço els ulls a les muntanyes:
d'on em vindrà l'ajuda?
L'ajuda em vindrà del Senyor
del Senyor, que ha fet el cel i la terra.
Que no deixi relliscar el teu peu,
ni s'adormi el qui et guarda.
El guardià d'Israel mai no s'adorm, sempre vigila.
És el Senyor qui et guarda, 
el Senyor t'empara al teu costat mateix.
De dia el sol no et farà mal,
ni la lluna de nit.
El Senyor et guarda de tota desgràcia, 
et guarda la vida.
El Senyor guarda tots els teus passos 
ara i per tots els segles.

Glòria...

Antífona Senyor, feu que el vostre servent, que heu cridat d'aquest món, frueixi de la glòria amb els vostres sants.

Preguem: Oh Déu, és cosa vostra de ser misericordiós i perdonar. Us supliquem humilment pel vostre servent N, que heu cridat a la vostra presència: ja que ha cregut i esperat en Vós, conduïu-lo a la seva veritable pàtria i doneu-li el goig etern. Per nostre Senyor Jesucrist.
R Amén.

V. Doneu-li, Senyor, el repòs etern.
R. Que la llum perpètua l'il·lumini.