"A Déu m'encomano" Al Matí


Bon punt et despertis, adora Déu Nostre senyor oferint-li el teu primer pensament, i saluda la Verge maria i ton Àngel, dient:

Beneït sia el nou dia
i el bon déu que ens l'envia.
Déu vos guard, Mare de Déu;
guardeu-me, Sant Àngel meu.

Així que estaràs llevat, diràs:

A Déu m'encomano i a Santa Maria;
la gràcia de Déu per sempre amb mi sia.


------- Meditació --------

ORACIÓ PREPARATÒRIA

Déu meu, crec fermament que esteu aquí present, que m'escolteu i veieu el fons de la meva ànima. (silenci)
Feu, Senyor, que tots els meus pensaments, afectes i resolucions siguin dirigits a honra i glòria de la vostra Divina Majestat. Verge Santíssima, ajudeu-me.

(Escull algun text de la Sagrada Escriptura, especialment de l'Evangeli.)



ACCIÓ DE GRÀCIES

Us dono gràcies, Déu meu, per tots els vostres beneficis; i ara us en dono pels bons propòsits, pels afectes i inspiracions que m'heu comunicat en aquesta meditació. Us demano ajut per a posar-los en pràctica.
Mare meva Immaculada, sant Josep, Pare i Senyor meu, Àngel de la Guarda, intercediu per mi. Amén.