Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

ADVOCACIONS A LA MARE DE DÉU

Quan desitgem fer una novena a Maria o el mes de maig només ens cal fer una meditació de l'evangeli o d'algun llibre marià i després resar aquestes advocacions.

Verge Maria

1. Mare meva amantíssima, en tots els instants de la meva vida recordeu-vos de mi, infeliç pecador.
Avemaria
2. Aqüeducte de les divines gràcies, concediu-me abundància de llàgrimes per a plorar amargament els meus pecats.
Avemaria
3. Reina de cels i terra, sigueu mon em-par i defensa en les temptacions dels enemics de la meva ànima.
Avemaria
4. Immaculada filla de Joaquim i Anna, aconseguiu-me del vostre Fill les gràcies que necessito per a salvar-me.
Avemaria
5. Advocada i refugi dels pecadors, assistiu-me a l'hora de la meva mort i obriu-me les portes del cel.
Avemaria
Glòria al Pare...