Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

"A Déu m'encomano" Al Matí

Sortida de Sol, Fotos gratis In PxHere

Bon punt et despertis, adora Déu Nostre senyor oferint-li el teu primer pensament, i saluda la Verge maria i ton Àngel, dient:

Beneït sia el nou dia
i el bon déu que ens l'envia.
Déu vos guard, Mare de Déu;
guardeu-me, Sant Àngel meu.

Així que estaràs llevat, diràs:

A Déu m'encomano i a Santa Maria;
la gràcia de Déu per sempre amb mi sia.

+ PEL SENYAL DE LA SANTA CREU

OFERIMENT

Us adoro, Déu meu, i us estimo de tot cor, us dono gràcies d'haver-me creat, redimit, fet cristià i conservat en aquesta nit; us ofereixo totes les accions d'aquest dia: feu que siguin totes segons la vostra voluntat i per la major glòria vostra. Guardeu-me del pecat i de tot mal. La gràcia vostra sigui sempre amb mi i amb tots els meus. Amén.

Després es resa devotament: Parenostre, Avemaria, Glòria, Crec en un Déu, Salve.

ACTES BREUS DE FE, ESPERANÇA I CARITAT

Déu meu, crec en vós,
perquè sou Veritat infal·libe.

Déu meu, espero en vós,
perquè sou Bondat infinita.

Déu meu, us estimo més que totes les coses,
perquè sou el mateix Amor,
tot el meu bé
i l'eterna felicitat.

OFERIMENT AL SAGRAT COR DE JESÚS

(BREU)

Oh Jesús meu! Per mediació del Cor Immaculat de Maria Santíssima us ofereixo les oracions, obres i treballs del present dia, en reparació de les ofenses que us fan, i per les altres intencions del vostre Sagrat Cor.

(MÉS LLARGA)

Oh Cor diví de Jesús: Per mediació del Cor immaculat de la Verge maria, us ofereixo les oracions, obres i sofriments d'aquest dia, en reparació dels pecats meus i de tots els homes, i per les intencions per les quals vós mateix us oferiu perpètuament en el Santíssim Sagrament. En particular, us les ofereixo per les intencions de l'Apostolat de l'Oració que el Sant Pare ha assenyalat per aquest mes. Amén.

VERGE I MARE DE DÉU

Verge i Mare de Déu,
jo m’ofereixo per fill vostre,
i en honra i glòria de la vostra puresa,
també us ofereixo els meus ulls,
les meves orelles,
la meva llengua,
les meves mans;
en una paraula, tot el meu cos i la meva ànima,
i us demano que m’obtingueu de no fer mai més un sol pecat. Amén.

Verge Maria

Mare, aquí teniu el vostre fill.
Mare, aquí teniu el vostre fill.
Mare, aquí teniu el vostre fill.

En vós, Mare meva dolcíssima,
he posat la meva confiança
i mai més no quedaré confós. Amén.

ORACIÓ A L’ÀNGEL DE LA GUARDA

`Sant Àngel del la Guarda
(composta per Sant Joan Berchmans)

Àngel Sant, estimat de Déu, que per disposició divina m’heu pres sota la vostra benaurada guarda des del primer instant de la meva vida i mai no pareu de defensar-me, d’il•luminar-me i de dirigir-me: jo us venero com a protector, us estimo com a custodi, em sotmeto a la vostra direcció i m’entrego tot a vós perquè em governeu. Per tant us prego, i per l’amor de Jesucrist us suplico, que quan jo sigui ingrat amb vós i obstinat a les vostres inspiracions, no vulgueu, per això, abandonar; ans vulgueu posar-me prompte en el camí dret si m’he desencaminat, ensenyar-me si sóc ignorant, aixecar-me si he caigut, consolar-me si estic afligit, sostenir-me si estic en perill, per tal que em conduïu al cel a posseir la felicitat eterna. Amén.

DEPRECACIONS

Jesús, Josep i Maria: us dono el cor i l'ànima mia.
Jesús, Josep i Maria: assistiu-me en ma última agonia.
Jesús, Josep i Maria: reposi en pau i amb vosaltres l'ànima mia.

------- Meditació --------

ORACIÓ PREPARATÒRIA

Déu meu, crec fermament que esteu aquí present, que m'escolteu i veieu el fons de la meva ànima.

(silenci)

Feu, Senyor, que tots els meus pensaments, afectes i resolucions siguin dirigits a honra i glòria de la vostra Divina Majestat.
Verge Santíssima, ajudeu-me.

(Escull algun text de la Sagrada Escriptura, especialment de l'Evangeli.)

ACCIÓ DE GRÀCIES

Us dono gràcies, Déu meu, per tots els vostres beneficis; i ara us en dono pels bons propòsits, pels afectes i inspiracions que m'heu comunicat en aquesta meditació. Us demano ajut per a posar-los en pràctica.

Mare meva Immaculada, sant Josep, Pare i Senyor meu, Àngel de la Guarda, intercediu per mi. Amén.