Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

"A Déu m'encomano" Al Vespre

Fer-se de nit, Fotos gratis In PxHere

A Déu m'encomano i a Santa Maria;
la gràcia de Déu per sempre amb mi sia.

+ PEL SENYAL DE LA SANTA CREU

OFERIMENT

Us adoro, Déu meu, i us estimo de tot cor, us dono gràcies d'haver-me creat, redimit, fet cristià i conservat en aquesta nit; us ofereixo totes les accions d'aquest dia: feu que siguin totes segons la vostra voluntat i per la major glòria vostra. Guardeu-me del pecat i de tot mal. La gràcia vostra sigui sempre amb mi i amb tots els meus. Amén.

Després es resa devotament: Parenostre, Avemaria, Glòria, Crec en un Déu, Salve.


ACTES BREUS DE FE, ESPERANÇA I CARITAT

Déu meu, crec en vós,
perquè sou Veritat infal·libe.

Déu meu, espero en vós,
perquè sou Bondat infinita.

Déu meu, us estimo més que totes les coses,
perquè sou el mateix Amor,
tot el meu bé
i l'eterna felicitat.

EXAMEN DIÀRI DE CONSCIÈNCIA

Invocació a l'Esperit Sant: Veniu Esperit Sant, ompliu el cor dels vostres fidels; i enceneu en ells el foc del vostre amor.

V. Envieu el Vostre Esperit i seran creats.
R. Renovareu la faç de la terra.


Preguem: Oh Déu, vós heu instruït els cors dels fidels amb la llum de l'Esperit Sant. Concediu-nos de comprendre la saviesa segons el mateix Esperit i de fruir sempre del seu consol. Per nostre Senyor Jesucrist.

Ara examina la teva consciència per veure en què has faltat i per poder-te'n penedir: 
  • Pensaments
  • Paraules;
  • Obres i omissions
    — Què he fet bé, avui? Gràcies, Déu meu; sense l'ajuda vostra no ho hauria pas fet.
    — Què he fet malament? Perdó, Senyor, contra vós he pecat.
    — Què podia fer més bé? Proposo, amb l'ajuda de la vostra gràcia, fer-ho demà.

Després es prega un Acte de Contrició o un Jo Confesso, i s'acaba resant tres Avemaries demanant la virtut de la santa puresa.

VERGE I MARE DE DÉU

Verge Maria

Verge i Mare de Déu,
jo m’ofereixo per fill vostre,
i en honra i glòria de la vostra puresa,
també us ofereixo els meus ulls,
les meves orelles,
la meva llengua,
les meves mans;
en una paraula, tot el meu cos i la meva ànima,
i us demano que m’obtingueu de no fer mai més un sol pecat. Amén.

Mare, aquí teniu el vostre fill.
Mare, aquí teniu el vostre fill.
Mare, aquí teniu el vostre fill.

En vós, Mare meva dolcíssima,
he posat la meva confiança
i mai més no quedaré confós. Amén.

ORACIÓ A L’ÀNGEL DE LA GUARDA

Àngel de la Guarda, Fotos gratis In PxHere

Àngel de Déu,
Vós que sou custodi meu,
a mi que sóc a Vós encomanat
per la celestial pietat,
il·lumineu-me, guardeu-me,
regiu-me i governeu-me. Amén.

DEPRECACIONS

Jesús, Josep i Maria: us dono el cor i l'ànima mia.
Jesús, Josep i Maria: assistiu-me en ma última agonia.
Jesús, Josep i Maria: reposi en pau i amb vosaltres l'ànima mia.

PER LES ÀNIMES DEL PURGATORI

en especial les de la teva família: Parenostre i Avemaria.

Doneu-los, Senyor, el repòs etern;
i que la llum perpètua els il·lumini.
Que reposin en pau. Amén.