Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Consagració a l'Arcàngel Sant Miquel


Estàtua de sant Miquel a l'interior de l'església de Bellreguard

«Oh gran príncep del cel, custodi fidelíssim de l'Església, sant Miquel arcàngel, jo, encara que indigne de presentar-me davant vostre, confiant en la vostra especial bondat i coneixent l'excel·lència de les vostres admirables oracions i la quantitat dels vostres favors, em presento davant vostre, acompanyat pel meu àngel custodi, i davant la presència de tots els àngels del cel que prenc com a testimonis de la meva devoció cap a vós, us elegeixo avui com el meu protector i el meu advocat particular, i proposo fermament honrar-vos sempre i fer-vos honrar amb totes les meves forces. Assistiu-me durant tota la meva vida, perquè jo no ofengui mai els ulls puríssims de Déu, ni amb les obres, ni amb les paraules, ni amb els pensaments. Defenseu-me de totes les temptacions del dimoni, especialment d'aquelles contra la fe i la puresa, i a l'hora de la meva mort doneu pau a la meva ànima i porteu-me a la pàtria eterna. Amén».





Imatge:"Estàtua de sant Miquel a l'interior de l'església de BellreguardJoanbanjo, CC BY-SA 4.0 <https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0>, via Wikimedia Commons"