Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

ORACIÓ AL SAGRAT COR DE JESÚS DE SANT ALFONS MARIA DE LIGORI.

Jesús meu, us estimo de tot cor.

Molt em penedeixo de la meva ingratitud a la vostra infinita bondat. Proposo ara amb l'ajuda de la vostra gràcia no ofendre-us ja mai més. I pecador com sóc us consagro mon ésser, tota ma voluntat, els meus afectes i tot el que tinc. D'ara en endavant, feu com us plagui amb mi i amb les meves coses.

Sols demano i desitjo el vostre amor, la perseverança final, i la gràcia de fer sempre la vostra santa Voluntat.

Demano la vostra intercessió per les ànimes del Purgatori, especialment per aquelles que foren més devotes del Santíssim Sagrament i de la vostra Santíssima Mare.

Us recomano també tots els pobres pecadors, i finalment, mon amat Salvador, uneixo tots els meus desigs als desigs del vostre amantíssim Cor. Així units, els presento al vostre Etern Pare, i li demano en nom vostre i per l'amor que us té, que els accepti i correspongui.