Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

ACTE DE PREPARACIÓ PER ABANS D’ORAR

Déu meu crec fermament que esteu aquí present, que m’escolteu i veieu el fons de la meva ànima. Jo us adoro amb la més profunda reverència.

I al dir això, fes una reverència, o almenys una inclinació del cap.

Em pesa de to cor d’haver-vos ofès, per ser Vós qui sou, Bondat infinita, i em pesa que no em pesi més.

Feu, Senyor, que tots mos pensaments, afectes i resolucions sien adreçats a honra i glòria de vostra Divina Majestat. Verge Santíssima, obteniu-me de vostre Fill diví que faci la meva oració amb tot l’esperit i de veritat, i per intercessió vostra n’obtingui fruit abundós.

Angel de ma Guarda, feu que pugueu presentar a Déu l’oració meva sense irreverència ni distracció. Amén.

ACTE DE PREPARACIÓ ABREUJAT

Déu meu, crec fermament que esteu aquí present, que m’escolteu i veieu el fons de la meva ànima. Feu, Senyor, que tots mos pensaments, afectes i resolucions sien endreçats a honra i glòria de vostra Divina Majestat. Verge Santíssima, ajudeu-me.