Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Oració del Vot d'Esclavitud

Inmaculada Concepción (Murillo, El Escorial)

Oh Maria Immaculada, boníssima Reina meva! Com m'alegro d'ésser vostre esclau d'amor! Us entrego i us consagro el meu cos i la meva ànima, amb tots els meus béns interiors i exteriors, naturals i sobrenaturals, passats, presents i venidors. Vull, a més, guanyar totes les indulgències que pugui i us les entrego. Oh Maria Mare meva estimadíssima! Renuncio a la meva pròpia voluntat, als meus pecats, a les meves intencions i disposicions. Vull el que Vós voleu i em llenço dintre vostre Cor abrusat d'amor, motlle diví en el qual he de formar-me. En ell m'amago i em perdo per pregar, obrar i sofrir sempre en Vós, amb vós, per Vós i per a Vós, a la major glòria del Sagrat Cor de Jesús, vostre Diví Fill. Així sigui.

Jesús i Maria, amors meus dolcíssims! Per vosaltres amb gust treballaré, sofriré i si és precís moriré. Que sigui sempre tot vostre. Que sigui sempre gens meu.

Durant el dia es poden pregar algunes jaculatories:
  • Maria, Verge i Mare de Déu, pregueu a Jesús per mi.
  • Dolç Cor de Maria, sigueu la salvació mia.
  • Oh Maria, concebuda sens pecat, pregueu per nosaltres que acudim a Vós.
  • Sagrat Cor de Jesús, jo em dono a Vós per Maria. etc.





  •