Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

MISTERIS DE LLUM


1. El baptisme de Jesús al riu Jordà
Jesús es va presentar a Joan, vora el Jordà, a fer-se batejar per ell. Un cop batejat, Jesús sortí de l’aigua. Davant d’ell el cel s’obrí, i Jesús veié l’Esperit de Déu que baixava com un colom i venia damunt  d’ell. I una veu digué des del cel: Aquest és el meu Fill, el meu estimat, en qui m’he complagut. (Cf. Mt 3, 13-17)






2. Jesús en les noces de Canà
La mare de Jesús li diu: No tenen vi. Jesús li respon: Dona, i jo què hi tinc a veure? Encara no ha arribat la meva hora. La seva mare diu als servidors: Feu tot el que ell us digui... Així va començar Jesús els seus senyals prodigiosos a Canà de Galilea. (Cf. Jn 2, 1-11)






3. Anunci del Regne i invitació a la conversió
Jesús començà a predicar. Deia: Convertiu-vos, que el Regne del cel és a prop... Jesús recorria tot Galilea, ensenyant a les sinagogues, anunciant la bona nova del Regne i guarint entre el poble malalties i xacres de tota mena. (Cf. Mt, 4, 17.23)





Transfiguration bloch

4. La transfiguració del Senyor
Jesús es transfigurà davant d’ells; la seva cara es tornà resplendent com el sol, i els seus vestits, blancs com la llum... Encara parlava, quan els cobrí un núvol lluminós, i una veu digué des del núvol: Aquest és el meu Fill, el meu estimat, en qui m’he complagut; escolteu-lo. (Cf. Mt 17, 1-9)







The Last Supper by Vicente Juan Macip

5. La institució de l’Eucaristia
Jesús prengué el pa, i digué: «Això és el meu cos, ofert per vosaltres. Feu això, que és el meu memorial». I  havent sopat, féu igualment amb la copa, tot dient: «Aquesta copa és la nova aliança segellada amb la meva sang. Cada vegada que en beureu, feu això, que és el meu memorial». (Cf. I Cor 11, 23-26)



ORACIÓ:

(Conclusió)
Concediu, Senyor Déu, als vostres servents que frueixin de salut perpètua en l’ànima i en el cos; i per la gloriosa intercessió de la benaurada sempre Verge Maria, siguin ara alliberats de tristesa, i gaudeixin després l’alegria eterna del cel. Us ho demanem per Crist, Senyor nostre. Amén.

(Ara el Rosari, en sí, ja ha acabat.)


Durant el mes d'octubre, mes del rosari, per prescripció del Papa Lleó XIII, s'afegeixen les Lletanies Lauretanes.. (Per més informació)