Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Lletanies de la Humilitat

Senyor tingueu pietat

R. Senyor tingueu pietat

Crist tingueu pietat

R. Crist tingueu pietat

Senyor tingueu pietat

R. Senyor tingueu pietat

Jesús, benèvol i humil de cor

R. Senyor oïu-me

Jesús, benèvol i humil de cor

R. Senyor, escolteu-me


Després de cada invocació cal dir: Deslliureu-me, Jesús

  • Del desig de ser apreciat,
  • Del desig de ser estimat,
  • Del desig de ser anomenat,
  • Del desig de ser honorat,
  • Del desig de ser alabat,
  • Del desig de ser preferit als altres,
  • Del desig de ser consultat,
  • Del desig de ser aplaudit,
  • Del desig de ser ben cuidat,
  • De la por a ser humiliat,
  • De la por a ser menyspreat,
  • De la por a ser rebutjat,
  • De la por a ser calumniat,
  • De la por a ser oblidat,
  • De la por a ser ridiculitzat,
  • De la por a ser injuriat,
  • De la por a ser jutjat,

Després de cada invocació cal dir: Cocediu-m'ho, Senyor

  • El coneixement i l'acceptació amorosa del meu no-res,
  • La perpètua memòria dels meus pecats,
  • La persuasió de la meva mesquinesa,
  • L'avorriment de tota vanitat,
  • La pura intenció de servir Déu,
  • La submissió perfecta a la voluntat de Déu,
  • El veritable esperit de compunció,
  • L'obediència sense reserva als superiors,
  • L'odi sant a tota enveja i gelosia,
  • La promptitud en el perdonar les ofenses,
  • La prudència de callar en els assumptes aliens,
  • La pau i la caritat cap a tothom,
  • L'ardent desig del menyspreu i de les humiliacions i de ser tractat com Vós ho vau ser i la gràcia de acollir tot això santament,

Després de cada invocació cal dir: Jesús, feu-m'ho desitjar.

  • Que els altres puguin ser més estimats que jo.
  • Que els altres puguin créixer en l'opinió del món, i jo pugui disminuir.
  • Que els altres puguin ser posats primers i jo deixat de banda.
  • Que els altres puguin ser lloats, i jo passi desapercebut.
  • Que els altres puguin ser preferits a mi en totes les coses.
  • Que els altres puguin ser més sants que jo, mentre jo arribi a ser tan sant com sigui possible.

Oh Maria, Reina i Mare, mestra dels senzills,

R. Pregueu per mi

Oh tots els justos, santificats especialment per l'esperit d'humilitat,

R. Pregueu per nosaltres


PREGÀRIA: Oh Déu, que resistiu als superbs i doneu la vostra gràcia als humils, concediu-nos la virtut de la veritable humilitat, de la qual el vostre Unigènit va mostrar als fidels l'exemple de la seva persona; perquè no provoquem mai la vostra indignació exaltant-nos amb orgull, sinó que més aviat, puguem sotmetre'ns humilment a Vós per rebre els dons de la vostra gràcia. Amén.